Kocamın ısrarıyla

adım lale diyelim 27 yaşında balık etli ela gözlü bir erkek çocuk annesiyim. kendimi bildim bileli cinselliğe soğuk bir yapım vardır.evlenmeden 1 yıl kadar önce aynı eczanede çalıştığım adnan isminde benden 3 yaş büyük iş arkadaşımla korkuyla çıkmaya başladım. 6 ay kadar buluşmadan telefonla konuştuk bir gün beni tehdit etti bugün eğer buluşmasak ayrılız ve ne olacağını biliyorsun dedi.o gün iş çıkışı evine götürdü ablası vardı ablasını gönderdiği gibi kolumdan tuttu dudaklarıma yapıştı direnmeye çalıştım ama gücüm yetmedi hayvanlar gibi saldırdı bileğim kalınlığında yarağı vardı çok korkmuştum ağzıma verdi zorla ben anne sütünden nefret ederim erkek meniside anne sütüne benzediği için iğreniyorum bir iki dakika ağzımda gidip geldikten sonra boğazıma kadar dayayıp boşaldı bir dakika kadar ağzımdan çıkarmadı hepsini yutturdu hemen banyoya koşup kustum giyindik biraz oturup çıktım. eczanede sıksık bana sürtünüyor duaklarıma yapışıyordu

sürekli etek giymemi istiyordu çünkü öğle yemeklerini yerken bacaklarımı elliyor amcığımı okşuyordu beni sıkıştırmalarından bıkmıştım sırf onun yüzünden etek giymekten bıkmıştım halende giymek istemiyorum onun yüzünden saten soğuk olduğum cinsellikten iyice soğumuştum cumartesi günleri işten erken çıkıyor evine götürüyordu gittiğimizde evde kimse olmazdı direk bana saldırır dudaklarımı ısırırdı başına kalmamdan korktuğu için bekaretimi bozmadı ama bozmaktan beter etti böylelikle ona aşık olmuştum gün geçtikçe sikine hayran kalıyor onu içimde istiyordum oysaki o içime girmiyor sürtünme yoluyla boşalıp bırakıyordu çünkü bizde bir kızı bozarsan onunla evlenmek zorundasın meğer amacı benimle evlenmek değil seks oyuncağı yapmakmış yine bir c.tesi evine gittik kahve yaptım içtik tecavüz sex hikayeleri aileme gece nöbetine kalacağım diye söylemiştim sabaha kadar birlikteydik beni kendi elleriyle soydu sonra ben onu soydum sikini ağzıma aldığımda çoktan kalkmıştı lütfen boşalma deyip biraz ağzıma aldıktan sonra onu yatağa yatırdım amacım iyice tahrik edip gerçek manada sikilmekti hep kendisi boşalıyor beni düşünmüyordu yatağa yatırıp üzerine çıktım tam sikini amımın dudakları arasına getirdim anladı yapacağımı hızlıa kalkıp tokat attı beni altına alıp içime sokmada sürtünerek hayvan gibi boşaldı ilaç almış

meğer sabaha kadar seviştik ağzımı heryerimi döl yaptı en son uyumuşum uyandığımda halen ağzıma gidip geliyordu çabucak kalkıp banyoya gittim epey bir ağladım döndüğümde uyumuştu giyinip çıktım bikaç saat sokakta dolaşıp eve gittim kendimi odaya kapatıp akşama kadar çıkmadım. daha da evine gitmedim tehditleri sıkıştırmaları artmıştı Allah yüzüme baktıki patronun kızıyla işi pişirmiş günler sonra ısrarı geçti telefonları azalır oldu günün birinde sabah işe geldiğimde eczanenin kapısı kilitliydi ama içeriden anahtarla gizlice açıp baktımki kenara geçmişler sevişiyorlar sex hikayeleri dediğim patronun kızıda evliydi tabiki ayrıldık bunları nişanlıyken kocama anlattım ilk şok geçirdi ama atlattı tabi onu ençok etkileyen ademin penisiydi çünkü kocamın penisi öyle küçük ki içime girdiğinde çoğu kez hissetmiyorum bile orta parmağım kadar bile olmaz en çok üzüldüğü konu buydu eminim halende buna üzülüyordur ama kocam adem gibi yapmıyor penisi küçük olsada ne yapıp edip beni orgazm ediyor ısrarla bunu kendisine tekrar anlatmamı istedi beni kıskanıyormuş çok hoşuna gidiyormuş kocama tekrar anlatamadım niye bilmiyorum ama içimi dökmem gerek diye yazdım

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

